Misschien heb je ons er al over horen praten in de salon of heb je de geruchten al gehoord.
Vanaf maandag 3 juni 2024, hebben we een (tijdelijke) klantenstop ingevoerd. Ja, het klinkt heftig, maar het is helaas nodig. We willen graag de tijd voor alle honden nemen, geen concessies doen in onze services en we willen vooral onze relaxte werksfeer behouden.
En dit lukt helaas niet als ons klantenbestand steeds groter wordt. En ja, het voelt heel dubbel, want we willen graag groeien en iedereen blij maken, maar niet ten kosten van onze lieve trouwe klanten en onszelf.
Gelukkig is het maar tijdelijk, vanaf oktober kunnen we (hopelijk) weer nieuwe klanten toelaten.
Emy, Ilze & Josien worden klaargestoomd om jullie honden te voorzien van prachtig getrimde vachten.
Wat houdt zo’n klantenstop precies in?
Ben je regelmatig bij ons in de salon?
No worries, je kunt gewoon, zoals je gewend bent, een afspraak maken in de salon, online of telefonisch. Voor jou veranderd er niets.
Ben je nieuw, heb je al een afspraak staan en heb je deze ingepland voor 3 juni 2024?
Geen zorgen, jouw afspraak mag gewoon doorgaan. En ja, je mag ook een vervolgafspraak plannen.
Ben je nog nooit bij ons geweest? Of is het langer dan een jaar geleden dat je bij ons was?
Helaas moeten we je dan teleurstellen. Het is voor jou op dit moment niet mogelijk om een afspraak te maken bij ons in de trimsalon. Maar, wij delen op onze socials en website wanneer er weer plek is. Dan ben je natuurlijk van harte welkom.
Let op, we werken niet met een wachtlijst voor nieuwe klanten.
We delen regelmatig een open spot op onze social media accounts op Instagram en Facebook. Dus houdt deze goed in de gaten als je graag snel geholpen wil worden.
Ook werken we nog steeds met een wachtlijst voor bestaande klanten. Heb je een afspraak, maar wil je graag eerder? Laat het ons dan weten en we zetten je dan op de wachtlijst.
Is het niet helemaal duidelijk? Of heb je vragen? Stel ze gerust, we staan graag voor je klaar!
Liefs,
Carmen, Emy, Ilze & Josien!