Veel gestelde vragen
Algemene vragen
maandag | 9:00 — 16:00 |
dinsdag | 9:00 — 16:00 |
woensdag | 9:00 — 14:00 |
donderdag | 9:00 — 16:00 |
vrijdag | 9:00 — 16:00 |
zaterdag | 9:00 — 0:00 |
zondag | Gesloten |
Bestellen bij Rocko's
Oeps, foutje! Kan gebeuren natuurlijk.
Zolang je het mailtje: ‘Je bestelling is ingepakt en aangemeld voor verzending’ nog niet hebt gehad,
kunnen wij je bestelling nog annuleren en/of wijzigen.
Het beste kan je dan even een
whatsappberichtje
sturen.
Vragen over betalen
Vragen over verzenden
Als jij op werkdagen voor 12:00 besteld, doen wij ons uiterste best om je pakket dezelfde dag nog te versturen.
Op het moment dat je pakket is ontvangen door PostNL of DHL, ontvang je de Track & Trace code waarmee je het pakket kunt volgen.
Handig is het om hiervoor de app van PostNL of DHL te gebruiken. Met deze apps blijf je het snelst en makkelijkst op de hoogte van de status van je pakket. Ook wijzig je de bezorging nog vóór het eerste bezorgmoment. Kies voor een ander bezorgmoment óf laat het bezorgen bij een PostNL-punt of DHL-punt.
De verzendkosten voor België bedragen: € 9,95 voor bestellingen onder de € 99,-. Bestellingen boven de € 99,- worden gratis verzonden.
Oranje Nassauplein 24a 6961 CJ Eerbeek.
Geef dan bij het afronden van je bestelling in het winkelmandje aan dat het komt afhalen.
Vragen over mijn account
Je kan tijdens het afrekenen van je bestelling meteen een account maken!
Wil je iets uit onze webshop bestellen? Eerst even inloggen! Dan weten wij zeker waar we jouw bestelling op moeten slaan.
- Gelijk bevestiging van je bestelling. Niet meer wachten op ’n bevestiging via mail.
- Statusoverzicht van je bestellingen (mét track & trace).
- Overzicht van je bestellingen op één plek.
- PDF-facturen downloaden.
- Zelf makkelijk al je gegevens aanpassen.
Vragen over de trimsalon
24 uur van tevoren is vereist voor afspraak annuleringen / opnieuw inplannen, zodat we iemand anders in jouw plaats kunnen zetten. Bij minder dan 24 uur berekenen wij een een annulerings toeslag van € 20,-. Hier krijg je een factuur van. Herhaalde ‘overtreders’ moeten een niet-terugbetaalbaar voorschot van 25% betalen bij het boeken van hun volgende afspraak.
Onverwachte crisissituaties kunnen zich altijd voordoen, daar hebben wij natuurlijk alle begrip voor. De afgelopen maanden kwamen met enige regelmaat te veel mensen per dag niet opdagen op de afgesproken tijd. Wij zien ons daarom helaas genoodzaakt om deze regeling te moeten treffen.
**Let op: als je zonder vooraankondiging annuleert of niet komt opdagen voor je afspraak, dan zijn wij nog steeds verplicht om personeel en inkomstenderving te betalen voor een afspraak die we hadden kunnen maken! Als je 2 keer niet komt opdagen binnen een periode van een jaar, zullen wij niet langer in staat zijn om afspraken aan te bieden voor jouw huisdier.
Komen wij er tijdens de behandeling achter dat jouw hond vlooien heeft dan doen we het volgende:
- Wij geven je hond een vlooienbehandeling. Dit brengt extra kosten met zich mee.
- We stellen je ervan op de hoogte, zodat je thuis ook de nodige maatregelen kan nemen.
- Wij geven je hond een pipet met een natuurlijke parasieten werend middel. Je bent verplicht om de hele verpakking te betalen en de andere pipet krijg je uiteraard mee naar huis.
Als we namelijk 1 of meerdere intacte reuen op hetzelfde tijdstip hebben als jouw loopse hond, dan is het niet zo verstandig om jouw loopse hond te laten komen en moeten we de afspraak verplaatsten.