Trimsalonbeleid
Erkenning van beleid
Als je een service bij onze trimsalon boekt, ga je automatisch akkoord met ons salonbeleid. We willen ervoor zorgen dat we allemaal op dezelfde lijn zitten en dat we respect hebben voor elkaars tijd. Door het maken van een afspraak erken en begrijp je ons salonbeleid, houd je jezelf verantwoordelijk voor het beleid op deze pagina en bevestig je dat je weet dat je verantwoordelijk wordt gehouden voor late annuleringen, late herschikkingen en no-show-kosten volgens de onderstaande informatie.
Op deze pagina vind je ons trimsalonbeleid aangaande:
- Reserveringen
- Diensten
- Tarieven
- Probleemhonden
- Stagiaires
- Gezondheid en belangrijke info over je hond
- Loopsheid
- Onjuiste boekingen
- Annuleringen
- Late herplanning
- No-shows
- Te laat komen
- Vlooien & Teken meerprijs
- Recht om te weigeren
- Betalingen en fooien
- Service garantie
- Prijsbeleid
- Vertrouwelijkheid en privacy beleid
Reserveringen
Kom op tijd (liefst niet te vroeg of meer dan 10 minuten te laat). Het is belangrijk dat diensten op tijd beginnen en eindigen als service aan de volgende gast.
Na het boeken van je service, ontvang je een bevestigingsmail met alle informatie die je nodig heeft voor je afspraak. Als je aanpassingen of annuleringen moet doen, kan dit doen via whatsapp of telefonisch.
je bent zelf verantwoordelijk voor het noteren en nakomen van jouw afspraak. Mocht je niet meer weten wanneer je jouw afspraak hebt gemaakt neem dan contact met ons op.
Door te boeken, verklaar je dat je ons salonbeleid hebt gelezen en begrepen.
Diensten
We hebben geen restitutiebeleid voor services die in onze trimsalon zijn voltooid. Er kan een wachttijd zijn van maximaal 30 minuten voor je afspraak. Je hond loopt dan gewoon lekker los in de salon, maar moet even wachten voordat hij aan de beurt is. Honden werken nu eenmaal niet altijd mee, of een vacht kan toch wat tegenvallen en hoewel we er alles aan doen om op tijd voor alle afspraken te zijn, zijn er momenten waarop dat niet mogelijk is. Wij danken je bij voorbaat voor je geduld en begrip.
Tarieven
Wij werken met een uurtarief, omdat elke hond anders is. Qua vacht, gedrag, gewicht, grootte etc. Ook binnen een ras zien wij best veel grote verschillen. Wij brengen hierbij alleen de tijd dat we met je hond aan het werk zijn in rekening en niet de tijd dat je hond bij ons is.
Uurtarief voor honden tot 35kg is € 52,00
Uurtarief voor honden vanaf 35kg is € 62,-
Voor probleemhonden € 70,-
Probleemhonden
Onder probleemhonden verstaan wij:
- Agressieve honden
- Extreem angstige honden
- Bijtende honden ( echt bijten, dus niet een keer een hap doen )
- Honden die geweigerd zijn in andere trimsalons ( wanneer je dit voor ons verzwijgt, zullen wij of een boete in rekening brengen, of jouw hond ook weigeren voor een volgende trimbehandeling
- Honden die op welke manier dan ook extreem gedrag vertonen, waardoor er met 2 personen aan de hond gewerkt moet worden.
Stagiaires
Om een succesvolle hondentrimmer te worden, is het opdoen van ervaring en kennis essentieel.
Wij werken met stagiaires van de volgende opleidingen: HKI, Aeres Barneveld, Trim Academie, Trimschool Nederland.
De stagiaires staan altijd onder toezicht van gediplomeerde trimsters. De eindverantwoording ligt altijd bij de eigenaresse en hoofd trimster.
Wij werken alleen met stagiaires die dezelfde normen, waarden en liefde voor honden en het vak hebben.
Indien je niet wil dat je hond getrimt wordt door een stagiaire, kan je dit altijd aangeven. Maar bedenk wel dat ook Carmen ooit ook stagiaire was en zij het ok heeft moeten leren door ervaring in de salon.
Gezondheid en belangrijke info over je hond
Voor het comfort en veiligheid van je hond en ons personeel, gelieve onze specialisten te verwittigen over eventuele allergieën, lichamelijke problemen of gedragsproblemen die je hond heeft. Dit kan je al aangeven bij de opmerkingen tijdens het boeken, maar vertel het ons zeker als je je hond komt brengen.
Loopsheid
Is je hond ten tijde van de behandeling loops, laat het ons dan een paar dagen van te voren weten. Ivm hygiëne, onzekerheid van de teef en het aanwezig kunnen zijn van intacte reuen behandelen wij liever geen loopse teefjes. De afspraak kan dan opnieuw ingepland worden voor als de loopsheid voorbij is.
LET OP: het niet meer bloeden van een je hond betekend niet dat de loopsheid voorbij is. Een loopsheid duurt gemiddeld 3 weken, houdt dit dus goed in de gaten!
Onjuiste boekingen
Als je niet zeker weet welke dienst je nodig hebt, kun je ons bereiken via whatsapp of via 06 – 53915987 voordat je een afspraak maakt. Je kunt ook een afspraak maken en vervolgens contact met ons opnemen om er zeker van te zijn dat het de juiste dienst is voor jouw hond via dezelfde contactpunten als hierboven vermeld.
Als er een onjuiste boeking is gemaakt, zullen wij contact opnemen zodra wij daarvan op de hoogte zijn. In sommige gevallen moeten we je op een andere dag en een ander tijdstip inplannen voor een langere of uitgebreidere dienst als jouw hond dat nodig heeft. Wij doen ons uiterste best om je ergens voor je afspraak te bereiken, maar het kan soms gebeuren dat het tot de dag van of tijdens je afspraak wordt gemist. Daarom kan je het beste contact opnemen over je geboekte dienst.
Annuleringen
Wij begrijpen dat noodgevallen zich kunnen voordoen. Als je je afspraak moet afzeggen, vragen wij je om ons ten minste 24 uur voor de afspraak TELEFONISCH of VIA WHATSAPP op de hoogte te stellen van eventuele annuleringen of wijzigingen. Als de afspraak op dezelfde dag is gemaakt, laat het ons dan ten minste 3 uur van tevoren weten. Bij annuleringen die deze regels overtreden, wordt er 100% van de geplande tijd in rekening gebracht bij je volgende afspraak.
Late herplanning
Als je je afspraak moet verzetten, doe dit maximaal 36 uur voor je afspraak om te voorkomen dat er 50% van de gereserveerde tijd in rekening gebracht gaat worden.
Als je je afspraak hebt geboekt met minder dan 24 uur tussen je reserveringstijd en de geplande afspraak, ben je verplicht om je afspraak 3 uur voor de starttijd van je afspraak te verzetten om de kosten voor het te laat verzetten te vermijden.
Als een late herplanning een annulering wordt, wordt deze behandeld en in rekening gebracht als een annulering.
No-Shows
Als je niet komt opdagen voor je geplande afspraken, zonder contact op te nemen met de salon om af te zeggen, brengen wij 100% van de gereserveerde tijd in rekening.
Klanten die meer dan één keer niet komen opdagen, moeten het volledige bedrag betalen voordat er afspraken worden gemaakt.
Te laat komen
Hoewel het het beste is om op tijd te komen, begrijpen we dat het leven soms in de weg staat. Daarom bieden wij een respijtperiode van 15 minuten voor klanten die te laat komen. Als je later dan 15 minuten komt, brengen wij € 15,- extra in rekening. Ben je meer dan een half uur te laat, dan ben je je afspraak kwijt en worden er No-show in rekening gebracht. Houd er rekening mee dat je mogelijk een verkorte service moet accepteren om onze klanten op tijd op schema te houden. Als je te laat bent, bel ons dan altijd zo snel mogelijk, want afhankelijk van het schema kunnen we beter met je samenwerken als we het van tevoren weten.
Vlooien & Teken meerprijs
– Vlooien: vanaf € 20,- voor de vlooienbehandeling + je hond wordt daarna behandeld met natuurlijke druppels welke ook voor jouw rekening zijn.
( wij bellen je altijd op om je hierover te informeren, zodat jij je huis kan behandelen)
– Teken: € 1,00 per teek.
Recht om dienst te weigeren
Een positieve omgeving bij Rocko’s is onze hoogste prioriteit. Hoewel we onze deuren voor iedereen willen openen, tolereren we geen onbeleefd, agressief of vernederend gedrag van onze klanten tegenover een personeelslid of medeklant. Klanten die zich negatief of onbeschoft gedragen, wordt gevraagd te vertrekken en niet meer terug te komen.
Dit geld ook voor honden die zich op welke manier dan ook misdragen.
Betaling + fooien
Wij accepteren contant geld en je kan bij ons pinnen. Indien wij je een betaalverzoek moeten sturen, brengen wij hiervoor € 1,50 extra in rekening. Persoonlijke cheques worden niet geaccepteerd en we geven geen geld terug op onze diensten.
Fooien zijn niet inbegrepen in de servicekosten.
Service garantie
Jouw tevredenheid is onze hoogste prioriteit. Als je niet helemaal tevreden bent, laat het ons dan weten als je je hond op komt halen of binnen 8 uur nadat de service is uitgevoerd. Wij verbinden ons ertoe de nodige correcties aan te brengen, indien het een fout van onze kant was.
Prijsbeleid
Wij blijven ons voortdurend ontwikkelen om jou en je harige vriend(in) het beste te kunnen bieden. Ook gebruiken we de beste producten om ons werk uit te voeren. Hoewel we er alles aan doen om eventuele prijswijzigingen op tijd door te geven, kan het zijn dat de prijzen en diensten op elk moment kunnen worden gewijzigd.
Spaarpunten
Voor elke euro die jouw baasje bij ons uitgeeft krijgt je een punt. Dit gaat helemaal automatisch en hoef je niets voor te doen. De spaarpunten zij alleen in te wisselen op producten uit de winkel en dus niet op trimbehandelingen.
250 punten = € 2,50 korting bij een minimale uitgave van € 10,-
500 punten = € 5,- korting bij een minimale uitgave van € 15,-
750 punten = € 7,50 korting bij een minimale uitgave van € 22,50,-
1000 punten = € 10,- korting bij een minimale uitgave van € 30,-
Vertrouwelijkheid en privacy beleid
Klantenlijsten en e-maillijsten zijn vertrouwelijk en wij verkopen of delen geen klanteninformatie met externe bedrijven.