Algemene vragen
Denken jullie ook een beetje aan het milieu?
Jazeker! In de trimsalon gebruiken wij altijd producten die biologisch afbreekbaar zijn.
En in de winkel en voor de webshop werken wij zo duurzaam mogelijk. Z0 hergebruiken we veel van ons verpakkingsmateriaal. Denk hierbij aan de dozen, opvulmateriaal etc. Het kan dus voorkomen dat je een doos krijgt met reclame van een ander bedrijf er op.
Komen er nog meer producten op de webshop?
Jazeker, wij zijn steeds op zoek naar nieuwe producten om ons assortiment mee uit te breiden.
Wil je op de hoogte blijven, schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.
Wat zijn jullie openingstijden?
Het is vrijdag 7:00 — Sorry, we zijn gesloten.
Dit zijn onze algemene openingstijden.
maandag | 9:00 — 16:00 |
dinsdag | 9:00 — 16:00 |
woensdag | 9:00 — 14:00 |
donderdag | 9:00 — 16:00 |
vrijdag | 9:00 — 16:00 |
zaterdag | 9:00 — 0:00 |
zondag | Gesloten |
Bestellen bij Rocko's
Kan ik ook bestellen zonder een account?
Jazeker kan dat. Je bent niet verplicht om een account aan te maken, maar dat is natuurlijk wel handig, zodat je al je bestellingen en facturen op 1 plek hebt.
Ik heb een vraag over een product in jullie webshop. Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Stuur even een mailtje naar: webshop@rockosplace.nl
Wij doen ons best om binnen 24 uur je vraag te beantwoorden.
Ik wil mijn bestelling wijzigen en/of annuleren, hoe doe ik dat?
Oeps, foutje! Kan gebeuren natuurlijk.
Zolang je het mailtje: ‘Je bestelling is ingepakt en aangemeld voor verzending’ nog niet hebt gehad, kunnen wij je bestelling nog annuleren en/of wijzigen.
Het beste kan je dan even een whatsapp berichtje sturen.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Online kun je betalen met iDEAL, creditcard (we accepteren Visa of Mastercard), Google Pay, Bancontact, of een handmatige overboeking.
In de winkel betaal je gemakkelijk met je pinpas, contant geld en Google Pay.
Ik wil graag een hele doos kvv bestellen. Hoe doe ik dat?
Stuur even een mailtje naar webshop@rockosplace.nl, met als onderwerp: Hele doos kvv bestellen. Vertel om welk merk en soort het gaat en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Vragen over betalen
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Online kun je betalen met iDEAL, creditcard (we accepteren Visa of Mastercard), Google Pay, Bancontact, of een handmatige overboeking.
In de winkel betaal je gemakkelijk met je pinpas, contant geld en Google Pay.
Kan ik ook achteraf betalen?
Nee op dit moment nog niet. Wie weet in de toekomst.
Ik heb per ongeluk dubbel betaald, wat nu?
Oeps! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Is het bedrag meerdere keren afgeschreven van je rekening, maar heb je maar één order geplaatst? Dit bedrag krijg je natuurlijk zo snel mogelijk terug. Binnen 5 dagen staat het bedrag weer op je rekening, beloofd.
Hoe krijg ik het geld terug van een geannuleerde en/of geretourneerde bestelling?
Zodra we jouw annulering en/of retournering hebben ontvangen, hebben wij 14 dagen de tijd om het geld op je rekening te storten. Wij doen dit op dezelfde rekening als waar je mee hebt betaald.
Lees ook nog even onze Algemene Voorwaarden en Retourbeleid door zodat je goed op de hoogte bent.
Vragen over verzenden
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wij doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te laten bezorgen. Wij verzenden via PostNL en zodra wij je bestelling hebben aangemeld, wordt deze normaliter de volgende werkdag geleverd. Soms 2 dagen later. Je krijgt een Track & Trace link waarmee je je pakket kan volgen.
Als jij op werkdagen voor 12:00 besteld, doen wij ons uiterste best om je pakket dezelfde dag nog te versturen.
Ik ben/was niet thuis tijdens de bezorging, wat nu?
Je pakket wordt 1 keer aangeboden op het bezorgadres. Als je niet thuis bent, dan wordt je pakket indien mogelijk bij de buren aangeboden. Wil je dit niet, geef dit dan aan bij opmerkingen, wij noteren dit op het pakket.
Op het moment dat je pakket is ontvangen door PostNL of DHL, ontvang je de Track & Trace code waarmee je het pakket kunt volgen.
Handig is het om hiervoor de app van PostNL of DHL te gebruiken. Met deze apps blijf je het snelst en makkelijkst op de hoogte van de status van je pakket. Ook wijzig je de bezorging nog vóór het eerste bezorgmoment. Kies voor een ander bezorgmoment óf laat het bezorgen bij een PostNL-punt of DHL-punt.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten voor Nederland bedragen: € 5,95 voor bestellingen onder de € 49,-. Bestellingen boven de € 49,- worden gratis verzonden.
De verzendkosten voor België bedragen: € 9,95 voor bestellingen onder de € 99,-. Bestellingen boven de € 99,- worden gratis verzonden.
Kan ik de producten ook afhalen?
Ja je kan de producten ook afhalen in onze fysieke winkel aan het:
Oranje Nassauplein 24a
6961 CJ Eerbeek.
Geef dan bij het afronden van je bestelling in het winkelmandje aan dat het komt afhalen.
Waarom worden diepvriesproducten niet verzonden?
Omdat wij geen koelwagen hebben.
Vragen over mijn account
Hoe maak ik een account aan / en/of hoe log ik in op mijn account?
Wat leuk dat je een account bij ons wil aanmaken! Dat betekent dat je een bestelling gaat plaatsen. Daar worden wij blij van enneh.. jij ook natuurlijk!
Je kan een account aanmaken door te klikken mijn account in de menubalk, net voor je winkelmandje. Vanuit daar kan je inloggen of een nieuw account aanmaken. Je kan ook gewoon hier op klikken, da’s net zo makkelijk.
Wil je iets uit onze webshop bestellen? Eerst even inloggen! Dan weten wij zeker waar we jouw bestelling op moeten slaan.
Ik ben verhuisd, hoe pas ik ik mijn adres gegevens aan?
Log in op je account en ga in het menu aan de linkerkant naar adres.
Klik op bewerken, pas je adres gegevens aan en klik op opslaan.
Wat zijn de voordelen een account?
Voordelen van bestellen via je Rocko’s Vriend account op een rijtje:
1. Gelijk bevestiging van je bestelling. Niet meer wachten op ’n bevestiging via mail.
2. Statusoverzicht van je bestellingen (mét track & trace).
3. Overzicht van je bestellingen op één plek.
4. PDF-facturen downloaden.
5. Zelf makkelijk al je gegevens aanpassen.
Vragen over de trimsalon
Nemen jullie nog nieuwe klanten aan?
Jazeker, maar onze wachttijden kunnen erg lang zijn.
Ik heb morgen een afspraak, maar kan niet komen. Wat nu?
Wij begrijpen dat noodgevallen kunnen voorkomen. Als je je afspraak moet afzeggen, vragen wij je om ons tenminste 24 uur van tevoren op de hoogte te stellen van eventuele afzeggingen of verschuivingen. Als de afspraak op dezelfde dag is gemaakt, moet je ons minstens 2 uur van tevoren op de hoogte brengen.
24 uur van tevoren is vereist voor afspraak annuleringen / opnieuw inplannen, zodat we iemand anders in jouw plaats kunnen zetten. Bij minder dan 24 uur berekenen wij een een annulerings toeslag van € 20,-. Hier krijg je een factuur van.
Herhaalde ‘overtreders’ moeten een niet-terugbetaalbaar voorschot van 25% betalen bij het boeken van hun volgende afspraak.
Onverwachte crisissituaties kunnen zich altijd voordoen, daar hebben wij natuurlijk alle begrip voor. De afgelopen maanden kwamen met enige regelmaat te veel mensen per dag niet opdagen op de afgesproken tijd. Wij zien ons daarom helaas genoodzaakt om deze regeling te moeten treffen.
Ik ben mijn afspraak vergeten. Wat nu?
Indien je je afspraak mist zonder opgave van reden, krijg je een factuur van 50% van de ingeplande tijd. Bovendien moet je voor het boeken van je volgende bezoek een niet-terugbetaalbare voorschot betalen ter waarde van 25% van de dienst die u wilt boeken.
**Let op: als je zonder vooraankondiging annuleert of niet komt opdagen voor je afspraak, dan zijn wij nog steeds verplicht om personeel en inkomstenderving te betalen voor een afspraak die we hadden kunnen maken! Als je 2 keer niet komt opdagen binnen een periode van een jaar, zullen wij niet langer in staat zijn om afspraken aan te bieden voor jouw huisdier.
Wat kost het trimmen van mijn hond?
Wij werken op uurtarief en kunnen daardoor helaas geen uitspraken doen over tarieven. Dit hangt helemaal af van de vachtverzorging thuis, gedrag van de hond, het gewenste model etc.
Mijn hond heeft vlooien, wat nu?
Als je er thuis achter komt dat je hond vlooien, stellen we het op prijs als je ons op de hoogte stelt en de afspraak verzet. Zodra je je hond hebt behandelt, kunnen we hem weer ontvangen in de salon.
Komen wij er tijdens de behandeling achter dat jouw hond vlooien heeft dan doen we het volgende:
- Wij geven je hond een vlooienbehandeling. Dit brengt extra kosten met zich mee.
- We stellen je ervan op de hoogte, zodat je thuis ook de nodige maatregelen kan nemen.
- Wij geven je hond een pipet met een natuurlijke parasieten werend middel. Je bent verplicht om de hele verpakking te betalen en de andere pipet krijg je uiteraard mee naar huis.
Mijn hond is loops geworden, wat nu?
Neem contact met ons op via telefoon of whatsapp, zodat wij kunnen kijken of jouw hond kan komen, of dat we de afspraak moeten verzetten.
Als we namelijk 1 of meerdere intacte reuen op hetzelfde tijdstip hebben als jouw loopse hond, dan is het niet zo verstandig om jouw loopse hond te laten komen en moeten we de afspraak verplaatsten.
Ik wil alleen de nagels van mijn hond laten knippen, kan dat?
Jazeker, ook voor kleine behandelingen kan je bij ons terecht.