Verzendkosten & Levertijd

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen en betalingen die op werkdagen vóór 12:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Het lukt ons helaas niet dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Mochten wij om wat voor reden dan ook de levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

LET OP: diepvries producten worden niet verzonden. Deze kunnen wel in de webshop besteld en betaald worden. Nadat je een bericht hebt gehad, kan je je diepvriesproducten afhalen in de winkel.

Alle prijzen op onze webshop zijn zijn exclusief verzendkosten.

De verzendkosten voor Nederland bedragen: € 6,95 voor bestellingen onder de € 69,-. Bestellingen boven de € 69,- worden gratis verzonden.

De verzendkosten voor België & Duitsland bedragen: € 13,- voor bestellingen onder de € 99,-. Bestellingen boven de € 99,- worden gratis verzonden. 

Op werkdagen voor 16:00 besteld, dezelfde dag verzonden

Bestel je voor 16:00 uur? Dan wordt je pakketje dezelfde dag nog verzonden (mits voorradig en m.u.z. van sluiting- en feestdagen). Houd hierbij wel rekening met de verwerkingstijd van je betaling. Stel je besteld om 15.58 uur en je bestelling komt bij ons na de verwerking van de betaling pas binnen om 16.03 uur, dan wordt je bestelling pas de volgende werkdag verwerkt en verzonden.

Houd er rekening mee dat het maximale gewicht van 20 KG per pakket inclusief de verzenddoos, evt. vulmateriaal en het verpakkingsmateriaal van de producten is (ca 2 KG). Wanneer je bestelling niet in 1 pakket kan worden verzonden en er zodoende extra verzendkosten bijkomen, nemen wij ten alle tijden contact met je op voor overleg.

Wij verzenden met PostNL en DHL

Je pakket wordt 1 keer aangeboden op het bezorgadres. Als je niet thuis bent, dan wordt je pakket indien mogelijk bij de buren aangeboden. Wil je dit niet, geef dit dan aan bij opmerkingen, wij noteren dit op het pakket. Indien het de bezorger niet lukt om het pakket te bezorgen, dan sturen ze het door naar een willekeurig, maar meestal dichtstbijzijnde postkantoor bij jou in de buurt. Het pakket blijft hier een week op je wachten. Indien het pakket binnen die tijd niet is opgehaald, dan wordt het retour gezonden naar ons.

Zodra de postpakketten door ons zijn afgegeven bij PostNL of DHL, zijn ze in handen van PostNL of DHL en hebben wij geen verdere invloed over de afhandeling van het pakket. Op het moment dat je pakket is ontvangen door PostNL of DHL, ontvang je de Track & Trace code waarmee je het pakket kunt volgen. Handig is het om hiervoor de app van PostNL of DHL te gebruiken. Met deze app blijf je het snelst en makkelijkst op de hoogte van de status van je pakket.

Hoe verpakken wij onze producten

We pakken de bestelde producten altijd zorgvuldig zodat deze niet beschadigen. Omdat wij zo duurzaam mogelijk willen werken, gelet op het milieu, hergebruiken we veel van ons verpakkingsmateriaal. Denk hierbij aan de dozen, opvulmateriaal etc. Het kan dus voorkomen dat je een doos krijgt met reclame van een ander bedrijf er op.